مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-29پزشكي

مرگ و میر دو برابری سیگاری های مبتلا به کرونا نسبت به غیرسیگاری ها


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مصرف دخانیات یک عامل خطر برای پیشرفت کووید - 19 است و میزان بروز علائم شدید بیماری و نیاز به دستگاه تهویه مکانیکی و بستری در بخش مراقبت های ویژه یا مرگ را افزایش می دهد.

- ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مصرف دخانیات یک عامل خطر برای پیشرفت کووید - 19 است و میزان بروز علائم شدید بیماری و نیاز به دستگاه تهویه مکانیکی و بستری در بخش مراقبت های ویژه یا مرگ را افزایش می دهد.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات اظهار کرد: هر ساله به مناسبت بزرگداشت روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات فعالیت هایی در راستای کاهش مصرف دخانیات انجام می شود.

امسال روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات از چهارم تا دهم خردادماه با شعارسازمان جهانی بهداشت برای روز جهانی بدون دخانیات 2021 Commit to quit تعهد برای ترک دخانیات و شعار هفته ملی بدون دخانیات 1400 تعهد من، ترک قلیان به سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور در شرایط اپیدمی بیماری کووید - 19 به سر می برد، ارتباط دخانیات و نقش آن در گسترش کروناویروس در این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر دو برابری سیگاری های مبتلا به کرونا نسبت به غیرسیگاری ها

مرگ و میر دو برابری سیگاری های مبتلا به کرونا نسبت به غیرسیگاری ها