مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-29اقتصادي

لیست صرافی های رمز ارزی که مجوز می گیرند


صرافی های رمز ارز داخلی که به زودی مجوز خواهند گرفت، مشخص شد.

همانطور که می دانیم در یکی دو هفته اخیر برخوردهایی از سوی نهادهای نظارتی با صرافی های ارز دیجیتال صورت گرفته است که در مواردی جنبه پیش گیرانه و در موارد دیگر جرم محرض پول شویی اتفاق افتاده است.

در این بین سوالی که ذهن بیشتر افراد درگیر در دنیای رمز ارزها را به خود مشغول کرده این است که نهادهای قانونی نهایتا چه تصمیمی را در مورد مساله فعالان دنیای رمز ارزها اتخاذ خواهند کرد؟ نگارنده در پاسخ به پرسش فوق نیاز به یک بررسی تاریخی در زمینه ورود پدیده های نوین در ایران دارد.

با بررسی تاریخ معاصر در می یابیم که رویکرد برخورد با پدیده های ناشی از مدرنیسم همواره با فراز و نشیب فراوانی همراه بوده است شاید برای شما خوانندگان عزیز مایه تعجب باشد که روزگاری در این سرزمین استفاده از عینک طبی از نشانه های فرنگی مابی بوده تا جایی که علامه دهخدا بنیانگذار فرهنگستان زبان فارسی که خود از عینک طبی استفاده می کرده است در خاطراتش نقل می کند که در یک روز عاشورا در خیابان قدم می زدم و دو نفر از کنارم رد شدند یکی از آنها با اشاره به من گفت: ببین این کافر بابی در روز عاشورا هم دست از معصیت بر نمی دارد و عینک می زند! تاریخ معاصر ما از این دست روایات و خاطرات بسیار دارد و هنوز در خاطر بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست صرافی های رمز ارزی که مجوز می گیرند

لیست صرافی های رمز ارزی که مجوز می گیرند