مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-29اقتصادي

عدم توازن میان تولید و مصرف برق، موجب خاموشی های دوره ای شده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: عدم توازن مصرف و تولید برق حدود 10 هزار مگاوات است که در صورت عدم مدیریت بار و مدیریت مصرف، لاجرم منجر به بروز فروپاشی شبکه ها و خاموشی های وسیع در سطح کشور خواهد شد و برای جلوگیری از این امر نیاز است تا به صورت محدود و دوره ای، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: عدم توازن مصرف و تولید برق حدود 10 هزار مگاوات است که در صورت عدم مدیریت بار و مدیریت مصرف، لاجرم منجر به بروز فروپاشی شبکه ها و خاموشی های وسیع در سطح کشور خواهد شد و برای جلوگیری از این امر نیاز است تا به صورت محدود و دوره ای، بعضی بخش ها با خاموشی مواجه شوند.

عادل کاظمی با بیان این که از اول خردادماه عملا وارد برنامه ی همکاری مشترکان در پیک بار کاهش مصرف برق می شویم، اظهار کرد: از ابتدای این ماه، برنامه ی همکاری جلب مشارکت مردم شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که امسال زودتر از سال های گذشته وارد پیک بار کاهش مصرف برق در تبریز شدیم، کاهش 35 درصدی میزان بارش ها و کاهش مخازن سدها نسبت به ادوار گذشته است.

کاظمی عامل دیگر افزایش برق در کشور را افزایش تعداد اشتراک پذیری مشترکان در سطح کشور دانست و گفت: طی یک سال اخیر، نزدیک به 31 هزار مشترک جدید در حوزه ی بهره برداری شرکت اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توازن میان تولید و مصرف برق، موجب خاموشی های دوره ای شده است

عدم توازن میان تولید و مصرف برق، موجب خاموشی های دوره ای شده است