مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:002021-05-29سياسي

جامعه روحانیت در انتخابات شورای شیراز لیست ندارد


رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس با تاکید بر لزوم تلاش همگانی برای رقم خوردن مشارکتی گسترده در انتخابات های پیش رو، خاطرنشان کرد که جامعه روحانیت فارس نسبت به هیچ یک از لیست های انتخاباتی شورای شهر شیراز، - نظری در نفی یا اثبات ارائه نخواهد داد.

حجت الاسلام محی الدین طاهری شنبه 8 خرداد در یک کنفرانس خبری بیان کرد: در حالی وارد چهل و سومین سال انقلاب اسلامی شده ایم که در آستانه یک آزمایش مهم متشکل از دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم.

او افزود: قبل از هر انتخاباتی نسبت به مایوس کردن مردم توسط دشمن تلاش می شود و کاری هم به دسته، گروه و جناح سیاسی ندارند و واقعیت اینست که دشمنان از انتخابات در ایران می ترسند و همیشه هم تیرشان به سنگ خورده است.

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب فارس ادامه داد: همیشه مردم در صحنه بوده اند و پاسخ داده اند و شرکت کرده اند و انتخابشان هم محترم بوده و امید است در این آزمایش بزرگ هم شاهد حضور حداکثری آنها باشیم.

طاهری از رسانه ها خواست تا بدور از حب و بغض، مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند و تصریح کرد: باید اجازه داد که دیدگاه های مختلف ذکر و بیان شود اما در اصل حضور نباید هیچ تردیدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روحانیت در انتخابات شورای شیراز لیست ندارد

جامعه روحانیت در انتخابات شورای شیراز لیست ندارد