مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-29سياسي

زیرساخت های خراسان جنوبی نیازمند سرمایه گذاری و توجه ویژه دولت آینده است


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به ضرورت بازگشایی و فعال شدن بازارچه های مرزی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: زیرساخت های این استان (راه آهن، - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به ضرورت بازگشایی و فعال شدن بازارچه های مرزی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: زیرساخت های این استان (راه آهن، جاده و فرودگاه) نیازمند سرمایه گذاری و توجه ویژه دولت آینده است.

حسین خسروی اسفزار، امروز شنبه 8 خرداد به خبرنگاران گفت: بار سنگین انقلاب بر دوش مستضعفان است و توجه به آن از اصلی ترین موضوعاتی است که از رییس جمهور آینده انتظار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اهمیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، کرد: رعایت عدالت در امور اجرایی کشور به معنای اینکه هر چیزی در سر جای خودش باشد و نفع آن برای همه کشور است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز 1400، افزود: رییس جمهوری که منتخب ملت می شود باید تلاش کند آن چیزی را که وعده داده عملیاتی کند.

خسروی اسفزار با بیان اینکه از رییس جمهور آینده و اهمیت توجه درباره احقاق حق و طبقات پایین دست جامعه انتظاراتی وجود دارد، تصریح کرد: حضرت علی(ع) دوبار مالک اشتر را به خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های خراسان جنوبی نیازمند سرمایه گذاری و توجه ویژه دولت آینده است

زیرساخت های خراسان جنوبی نیازمند سرمایه گذاری و توجه ویژه دولت آینده است