مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-29ورزشي

پرتابگر پارالمپیکی: از این که در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار نگرفتم تعجب کردم


4 سال است که در پرتاب وزنه رنکینگ اول جهان و آسیا را دارم، حال نمی دانم چرا برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو باید 25 خرداد دوباره در رکوردگیری شرکت کنم.

- پرتابگر پارالمپیکی گفت: 4 سال است که در پرتاب وزنه رنکینگ اول جهان و آسیا را دارم، حال نمی دانم چرا برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو باید 25 خرداد دوباره در رکوردگیری شرکت کنم.

مهدی اولاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: واقعا نمی دانم چرا بعد از 2 سال حمایت و اردونشینی، به خاطر یک آسیب دیدگی که آن هم با صلاحدید پزشک کمیته ملی پارالمپیک در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شرکت نکردم، در لیست دوومیدانی کاران اعزامی به توکیو قرار نگرفتم و باید 25خرداد مجددا در رکوردگیری دیگری که بین من و نورمحمد آروخی در پرتاب وزنه برگزار خواهد شد، شرکت کنم.

وی گفت: از سال 2018 تا امروز در پرتاب وزنه رنکینگ اول دنیا و در دیسک سوم جهان را دارم و در هر دو رشته نفر اول آسیا هستم، حال اگر نفرات انتخاب شده برای توکیو مطابق با مصوبه کمیته ملی پارالمپیک باشند باید من هم در لیست نفرات اعزامی قرار می گرفتم، نه این که برای انتخاب باید در رکوردگیری دیگری شرکت کنم، واقعا از تصمیم گرفته شده تعجب کردم و نمی دانم این تصمیم بر چه اساس و معیاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتابگر پارالمپیکی: از این که در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار نگرفتم تعجب کردم

پرتابگر پارالمپیکی: از این که در لیست نفرات اعزامی به توکیو قرار نگرفتم تعجب کردم