مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-29ورزشي

شکست رسانه ورزش مازندران در برابر تیم ملی عراق


در دیداری دوستانه تیم رسانه ورزش مازندران به مصاف تیم ملی ناشنوایان عراق رفت و با نتیجه نزدیک 2 بر یک شکست خورد.

- ایسنا/مازندران در دیداری دوستانه تیم رسانه ورزش مازندران به مصاف تیم ملی ناشنوایان عراق رفت و با نتیجه نزدیک 2 بر یک شکست خورد.

عصر روز جمعه 7 خرداد تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران در ادامه دیدارهای دوستانه خود، به مصاف تیم ملی ناشنوایان عراق رفت که این دیدار جذاب و تماشایی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی عراق به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست این دیدار عراقی ها روی غافل گیری رسانه ورزش مازندران موفق شدند دو گل وارد دروازه این تیم کنند و در نهات پیروز نیمه اول دیدار باشند اما در نیمه دوم بازی کاملا یکطرفه ای از سوی رسانه ای ها شاهد بودیم.

فشار رسانه ای ها سبب شد تا روی یک ارسال، سید احمد حسینی یکی از گل های خورده را جبران کند اما موقعیت های گل رسانه ای ها بعد از با بی دقتی در زدن ضربات پایانی به هدر رفت تا این دیدار با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترغلامی و مهندس کاظمی رییس و قائم مقام هیات ناشنوایان مازندران به همراه رضازاده دبیر این هیات، معافی حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران و تنی چند از مسئولین شهری و استانی از نزدیک نظاره گر بازی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رسانه ورزش مازندران در برابر تیم ملی عراق

شکست رسانه ورزش مازندران در برابر تیم ملی عراق