مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-29سياسي

وضعیت شیوع کرونا در خراسان جنوبی ثابت شد / ضرورت عدم تکرار قطعی برق


 رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ارتباط با روند بیماری کووید 19 در حال حاضر وضعیت ثابتی را در استان خراسان جنوبی شاهد هستیم، اما رعایت پروتکل های بهداشتی باید تداوم داشته باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ارتباط با روند بیماری کووید 19 در حال حاضر وضعیت ثابتی را در استان خراسان جنوبی شاهد هستیم، اما رعایت پروتکل های بهداشتی باید تداوم داشته باشد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز شنبه 8 خرداد در حاشیه حضور ویدئوکنفرانسی استاندار و مسئولان استانی در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران افزود: پس از خیزهای قبلی کرونا به کف بیماری رسیدیم اما الان نمودار ثابت است و کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی احتمال شکل گیری مجدد روند افزایشی را بیشتر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: با توجه به اهمیت تزریق واکسن کرونا افراد بالای 80 سال بدون نوبت واکسینه می شوند و می توانند به مراکز تجمیعی و خودرویی مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای ورود واکسن کرونا تاکنون 54 هزار و 560 دوز واکسن وارد استان شده که 37 هزار و 967 نفر در نوبت اول واکسینه شدند و 3 هزار و 576 نفر نوبت دوم واکسن را گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت شیوع کرونا در خراسان جنوبی ثابت شد / ضرورت عدم تکرار قطعی برق

وضعیت شیوع کرونا در خراسان جنوبی ثابت شد / ضرورت عدم تکرار قطعی برق