مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-29سياسي

زنان در مسیر عقلانیت تحول ساز هستند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانوان در مسیر تمدن اسلامی و عقلانیت تحول ساز جامعه هستند، گفت: باید با انتخاب درست مانع انتخاب طمع کارانی شد سیاست را ابزاری برای ثروت می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سارا فلاحی ظهر امروز در نشست سیاسی و روشنگری بانوان استان گیلان در سالن اجتماعات بانک صادرات گیلان با اشاره به اهمیت مشارکت بانوان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بانوان اگر به جایگاه خود آشنا شوند اجازه نمی دهند تا ابزاری برای مردان باشند چرا که زنان هویت مستقل بوده و می توانند تمدن ساز باشند.

وی با بیان اینکه بانوان در مسیر تمدن اسلامی و عقلانیت تحول ساز جامعه هستند، گفت: افرادی بعضا وارد عرصه سیاست می شوند که با اشاره به اینکه قدرت به دو بخش  مهم در عرصه سیاست تقسیم می شود، بیان کرد: قدرت به دو بخش رسیدن به قدرت یا قدم گذاشتن در مسیر عدالت تقسیم می شود، ولی متأسفانه بسیاری از خواص انتخابات را وسیله ای برای رسیدن به مطامع جناحی و اشرافیت می دانند.

فلاحی با انتقاد از برخی رانت خواری ها در عرصه اقتصاد کشور افزود: رانت خواری به مرکز اقتصاد رسوخ کرده و باید جلوی آن توسط حرکتی جهادی و توسط افراد انقلابی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان در مسیر عقلانیت تحول ساز هستند

زنان در مسیر عقلانیت تحول ساز هستند