مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-29ورزشي

برگزاری برنامه های دهه کرامت در 1200 مسجد استان فارس


دبیر اجرایی شورای دهه کرامت در استان فارس گفت: بزرگداشت دهه کرامت از 22 خردادماه تا یکم تیرماه سال جاری در هزار و 200 مسجد استان فارس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن های مردمی با محوریت حرم مطهر احمد بن موسی (ع)، سخنرانی، روشنگر یها در حوزه انتخابات، معرفت افزایی اهل بیت (ع)، نمایشگاه آیینی، مسابقه کتاب خوانی با موضوع زندگینامه حضرت شاه چراغ (ع) ازجمله برنامه های دهه کرامت است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه های هنری در رشته خوشنویسی، تجسمی، شب شعر، تلاوت قرآن مجید هدیه به روح حضرت معصومه (س)، حضرت شاه چراغ (ع) و حضرت رضا (ع) و نیز در آغاز فعالیت پر کردن اوقات فراغت 100 هزار دانش آموزان مسجدی با هدف ایجاد روحیه امید، نشاط و شادابی در سطح جامعه در ابتدای تیرماه مصادف با (ع)، جشن های خانگی ویژه روز دختر و گرامیداشت حضرت معصومه (س) و نیز امام رضا (ع) و حضرت شاه چراغ(ع) با رعایت پروتکل بهداشتی و تشکیل نشست های قرآنی در مساجد از دیگر برنامه های در دست اجرا به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در استان فارس است.

برپایی جشنواره رادیویی چلچراغ معاون فرهنگی و تبلیغی حضرت احمد بن موسی (ع) در ادامه این نشست گفت: برگزاری دهه کرامت با تشکیل 8 کمیته و مشارکت 32 دستگاه اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های دهه کرامت در 1200 مسجد استان فارس

برگزاری برنامه های دهه کرامت در 1200 مسجد استان فارس