مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-29بين الملل

انتقال پیام تل آویو به حماس توسط هیأت مصری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری، امروز (شنبه)، گزارش دادند که دولت مصر در ارتباط با پیامد های تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش های مختلفی از خاک فلسطین به ویژه نوار غزه و مسئله بازسازی ساختمان های تخریب شده در این نوار در حال مدیریت .

- پس از گزارش منابع فلسطینی درباره ورود هیأتی از مصر به نوار غزه، منابع مصری خبر دادند که این هیأت پیامی از جانب تل آویو برای رییس دفتر سیاسی حماس درباره اقدامات اخیر او آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری، امروز (شنبه)، گزارش دادند که دولت مصر در ارتباط با پیامد های تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش های مختلفی از خاک فلسطین به ویژه نوار غزه و مسئله بازسازی ساختمان های تخریب شده در این نوار در حال مدیریت تحرکات گسترده ای در این خصوص است.

در همین ارتباط، منابع فلسطینی روز گذشته خبر دادند که هیأتی از سازمان اطلاعات مصر به ریاست احمد عبدالخالق مسئول پرونده فلسطین برای سومین بار پس از اعلام آتش بس وارد نوار غزه شده است.

منابع مصری در این خصوص به روزنامه العربی الجدید خبر دادند که قاهره به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اطلاع داده که رایزنی های آتی باید شامل مذاکره بر سر تبادل اسرا باشد و تل آویو به شدت اصرار دارد که این مسئله را به هرگونه موضوع مرتبط با دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پیام تل آویو به حماس توسط هیأت مصری

انتقال پیام تل آویو به حماس توسط هیأت مصری