مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:302021-05-29سياسي

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه ای به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، پیشنهادات و نکاتی را پیرامون این انتخابات و نظارت و ارزیابی بر آن مطرح کردند.

- بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه ای به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، پیشنهادات و نکاتی را پیرامون این انتخابات و نظارت و ارزیابی بر آن مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی نامه ای به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، پیشنهادات و نکاتی را پیرامون این انتخابات و نظارت و ارزیابی بر آن مطرح کردند.

متن این نامه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اعضای محترم شورای نظارت بر انتخابات شوراها سلام علیکم؛ رهبر معظم انقلاب: انتخابات شوراها بسیار مهم است.

حالا همه سرگرم انتخابات ریاست جمهوری هستند، انتخابات شوراها در مدیریّت شهر و روستا و زندگیِ شهر و روستا تأثیر خیلی زیادی دارد و آن فراموش نشود ان شاءالله.

از آنجا که معتقدیم شوراهای شهر و روستا عامل تحکیم پایه های انقلاب و استحکام قدرت انقلاب در کشور هستند و ظرفیت عمده ای در حل مشکلات مردم دارند برآن شدیم که در این روزها که فضای جامعه را هیاهوی انتخابات ریاست جمهوری پر کرده است نکاتی را ذیل انتخابات شوراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی