مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-29ورزشي

حضور پرشور در انتخابات ایران را مقتدر می کند


نماینده ولی فقیه در مازندران از جامعه ورزش و قهرمانان به عنوان الگوی جامعه خواست تا مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند و گفت: - حضور پرشور ایران را مقتدر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازطی 32 سال از رهبری، برابر استکبار قهرمانانه ایستاد و سیاست های آنان را به شکست کشانده است.

وی اظهار داشت: شهیدان والامقام از جمله سردار شهید سلیمانی به قهرمان محسوب می شوند و خواب جنایتکاران و تروریست ها برای غارت و کشتار مسلمانان برهم زده است.

وی با تاکید براینکه باید برای پهلوانان و قهرمانان حساب ویژه ای باز کرد، از 20 ورزشکار مازندرانی که برابر ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه ندادند، تقدیر کرد و گفت: اوج قهرمانی این ورزشکاران این بود که از سکوی اول قهرمانی گذشتند تا از ایمان و اعتقادشان نگذرند و نام و افتخار را برای مازندران و ایران زنده کردند.

آیت الله محمدی لایینی با عنوان اینکه قهرمانان از بزرگ قهرمان عالم حضرت علی (ع) الگو گرفتند، افزود: حضرت علی قهرمان تقوا، کرم، مردم دوستی، سکوت، صبر و تحمل و قهرمان اقدام بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اقدام قهرمانان که حاضر نشدند با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه دهند، در راستای تقویت فرهنگ ایثار و جهاد تأثیرگذار و ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات ایران را مقتدر می کند

حضور پرشور در انتخابات ایران را مقتدر می کند