مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-29سياسي

جشنواره ادبی اشک انار و یوسف در مازندران برگزار می شود


مدیر ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری یازدهمین دوره دو جشنواره ابدی اشک انار و داستان کوتاه یوسف در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد صادقی سنگدهی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری یازدهمین دوره دو جشنواره ادبی شعر (اشک انار) و داستان کوتاه دفاع مقدس (یوسف) در استان خبر داد.

وی اظهار داشت: این دو جشنواره با موضوعات شهدا ، هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهدای مدافع امنیت ، شهدای ترور و هسته ای و علمی و جنگ نرم و مقاومت ملل و بیداری اسلامی برگزار می شود.

صادقی سنگدهی، توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی های بومی استان، پرداخت دستاوردها و حماسه آفرینی های رزمندگان استان در عملیات ها و یگان ها از جمله ویژگی های آثار ارسالی است.

وی با بیان اینکه آثار شاعران و نویسندگان مازندرانی به دو زبان فارسی و محلی (تبری) با ترجمه پذیرش می شود، گفت: محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و آثار ارسالی باید در قالب WORD از یک تا 5 صفحه A 4 ارائه شود و قبلاً در کتاب یا نشریه ای منتشر نشده باشد.

این مسئول مهلت ارسال آثار را تا 13 آبان 1400 اعلام کرد و با بیان اینکه مراسم اختتامیه دو جشنواره در صورت اعلام ستاد ملی کرونا در نهم دی برگزار می شود، گفت: از صاحبان 22 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ادبی اشک انار و یوسف در مازندران برگزار می شود

جشنواره ادبی اشک انار و یوسف در مازندران برگزار می شود