مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-29سياسي

1880 نفر برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه مشارکت می کند


یکهزار و 880 نفر عملیات برگزاری انتخابات در شهرستان را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه دارا کریمی نژاد امروز در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات  شهرستان اظهار داشت: یکهزار و 880 نفر برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا مشارکت می کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت: این تعداد به عنوان عوامل اجرایی، بازرسان و کاربران انتخابات هستند که کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر تکلیف و وظیفه اصلی مجریان و ناظران انتخابات تصریح کرد: استفاده از ظرفیت افراد باتجربه، متخصص، بی طرف در شعب اخذ رای از اولویت های اجرای صحیح این انتخابات می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کریمی نژاد تصریح کرد: در این شهرستان215 صندوق اخذ رأی شهری  در بخش های 4گانه شهرستان پیش بینی شده است از این تعداد 127  صندوق در بخش مرکزی و 25 صندوق  در بخش سوق ، 30صندوق در دیشموک و 33صندوق در چاروسا ارای شهرستان را جمع آوری خواهند کرد.

وی مردم را برگزار کنندگان و مجریان اصلی انتخابات دانست و متذکر شد: در تمام مراحل اجرای انتخابات مردم نقش آفرین هستند و عوامل اجرایی  انتخابات نیز از میان اقشار مختلف مردم انتخاب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1880 نفر برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه مشارکت می کند

1880 نفر برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه مشارکت می کند