مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:222021-05-29اقتصادي

پاسخ اتحادیه ناشران به فروشنده اینترنتی کتاب: مجوز حراج کتاب به هیچ سایتی ندادیم


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان گفت: فعالیت های اتحادیه و صدور هر گونه مجوز بر اساس مفاد قانونی بوده و برای هیچ سایت اینترنتی مجوز فعالیت و اجازه حراج کتاب ندادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزارش فارس، در پی انتشار گزارشی از سوی خبرگزاری فارس با عنوان تخفیف های نجومی در بازار مجازی کتاب/ یک فروشنده اینترنتی: اتحادیه ناشران مافیاست!  در موضوع فروشگاه های مجازی کتاب و تخفیف های نجومی آنها تا 80 درصد، اتحادیه ناشران به سخنان حسینی، مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو پاسخ داد.

حسینی گفته بود: می دانیم تخفیف دست اتحادیه ناشران است، اما اتحادیه ناشران و کتابفروشان را چه کسانی تشکیل می دهند؟ 10 ناشر برند ایران که همان مافیا هستند، همه را می شناسم و هیچ یک را قبول ندارم.

هدف این افراد پر کردن جیب خودشان است.

بنده تفکر آنها را قبول ندارم، اما سوالی دارم: قیمت گذاری کتاب را چه کسی تعیین می کند؟ ناشر.

پس چرا قیمت گذاری را اتحادیه قبول نمی کند؟   هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در پاسخی سخنان حسینی مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو را افترا خوانده و توضیح داد: ضمن اینکه حق پیگیری توهین و افترای یک فروشنده اینترنتی مدعی کتابشناسی را برای اتحادیه محفوظ می دانم، یادآور می شوم فعالیت های اتحادیه و صدور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ اتحادیه ناشران به فروشنده اینترنتی کتاب: مجوز حراج کتاب به هیچ سایتی ندادیم

پاسخ اتحادیه ناشران به فروشنده اینترنتی کتاب: مجوز حراج کتاب به هیچ سایتی ندادیم