مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-29حوادث

دستگیری 51 نفر از مخلان نظم و امنیت در فارس


فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری 51 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح استان خبر داد.

- ، رهام بخش حبیبی گفت: طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی با محوریت پلیس امنیت عمومی و مشارکت سایر یگان های انتظامی طی 2 روز در سطح استان فارس اجرایی شد.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و شناسایی افراد مخل نظم و امنیت عمومی، در این راستا 51 اراذل و اوباش با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و تعدادی اسلحه شکاری و سلاح سرد نیز در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه افراد دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: برابر هماهنگی ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضایی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت جامعه خواهد بود.

سردار حبیبی به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و افزود: پلیس اجازه نخواهد داد اینگونه افراد امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی، موارد را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 51 نفر از مخلان نظم و امنیت در فارس

دستگیری 51 نفر از مخلان نظم و امنیت در فارس