مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:012021-05-29ورزشي

رقابت کشتی گیران قم در فینال و رده بندی جام بین المللی ترکیه


دو کشتی گیر ملی پوش قم با حضور در مسابقات رده بندی و فینال پیکارهای بین المللی جام قهرمانان ترکیه برای کسب مدال به میدان می روند.

- محمدهادی علیایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان که متشکل از بهترین های این رده سنی به مسابقات بین المللی جام قهرمانان ترکیه اعزام شده، شاهد دو مربی و دو کشتی گیر به عنوان نماینده های کشتی استان قم هستیم.

وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور چهار نماینده از استان قم در حالی به این پیکارها اعزام شد که شهر استانبول میزبانی مسابقات را انجام می دهد و رقابت ها تا نهم خرداد ماه ادامه دارد، در حالی که روح الله میکاییلی مربی سرشناس کشتی قم به عنوان سرمربی و مهدی علیزاده پورنیا مربی جوان قم به عنوان مربی تیم ملی در کادر فنی تیم جوانان ایران حضور دارند.

رییس هیات کشتی استان قم اضافه کرد: محمدمهدی جواهری در وزن 55 کیلو گرم و امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم به عنوان دو کشتی گیر ملی پوش قم نیز به این رقابت ها اعزام شده اند، کشتی گیران مستعد و آینده داری که با حضور در مسابقات رده بندی و فینال اوزان خود اکنون دارای شانس کسب مدال هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده ابتدا رقابت های اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم برگزار شد و سپس مسابقات اوزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت کشتی گیران قم در فینال و رده بندی جام بین المللی ترکیه

رقابت کشتی گیران قم در فینال و رده بندی جام بین المللی ترکیه