مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-29سياسي

تجمع انتخاباتی در فضای سربسته ممنوع


فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه تجمع انتخاباتی در فضای سربسته ممنوع است گفت: 50 نقطه برای تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، قدرت الله ولدی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان با بیان اینکه ملایر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند است اظهار کرد: تمام هم و غم مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان رعایت مر قانون؛ بی طرفی کامل و تشویق مردم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی با بیان اینکه تعدد ایجاد ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری خارج از رینگ مرکزی شهر بلامانع است و غیر از شهر ملایر در هر نقطه ای ایجاد ستاد انتخاباتی مانعی ندارد گفت: برای شوراهای اسلامی شهر نیز هر داوطلب شورای اسلامی شهر بر اساس منطقه شهرداری، مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی است و تعدد ستاد برای شوراهای اسلامی شهر ممنوع است.

فرماندار شهرستان ملایر گفت: 50 نقطه برای تبلیغات داوطلبان شوراهای اسلامی شهر پیش بینی شده که با همکاری و هماهنگی شهرداری ملایر، در موعد قانونی تبلیغات بنرهای متحدالشکلی در این نقاط نصب خواهد شد.

وی اظهار کرد: از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات استفاده می شود و هر اداره و ارگانی موظف است نیروها، امکانات و خودروهای مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع انتخاباتی در فضای سربسته ممنوع

تجمع انتخاباتی در فضای سربسته ممنوع