مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:202021-05-29سياسي

تبریک سرلشکر باقری برای پیروزی بشار اسد در انتخابات سوریه


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به جانشین فرمانده نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه پیروز بشار اسد در انتخابات را تبریک گفت.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به جانشین فرمانده نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه پیروز بشار اسد در انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است: برادر ارجمند جناب سپهبد علی عبدالله ایوب جانشین محترم فرماندهی نیروهای مسلح و وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه سلام علیکم و رحمه الله ؛ در کمال مسرت از طرف خود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری سوریه و پیروزی و انتخاب مجدد جناب آقای بشار اسد با رای قاطع مردم قهرمان، مقاوم و هوشمند سوریه را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

بی شک این رخداد مبارک و تاریخی که نماد اراده ملت سوریه در حفظ استقلال کشور برابر توطئه ها و طمع ورزی های دشمنان امت اسلامی و حمایت و پای بندی آنان به آرمانهای مقاومت و تداوم مبارزه با تروریسم تکفیری و رژیم جعلی و گرگ صفت صهیونیستی است ، از یک سو پیام مقتدر و معناداری به دشمنان سوریه محسوب و آز سوی دیگر نوید بخش طلوع آینده ای درخشان و پرفروغ برای آن سرزمین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سرلشکر باقری برای پیروزی بشار اسد در انتخابات سوریه

تبریک سرلشکر باقری برای پیروزی بشار اسد در انتخابات سوریه