مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:202021-05-29بين الملل

اوضاع سوریه در حال بهبود است


معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره استقبال گسترده از انتخابات سوریه گفت این موضوع نشان می دهد که اوضاع سوریه در حال بهبود است و نظام سوریه به خوبی جایگاه خود را تثبیت کرده است.

- ، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در گفتگویی با العهد درباره هماهنگی بین مقاومت در لبنان و غزه، گفت: مشخص شد که سطح همکاری بین جمهوری اسلامی (ایران)، حزب الله و مقاومت در فلسطین در زمینه های تجهیزات، امکانات، آموزش، ساخت و ساز به سطح بالایی رسیده است.

در نتیجه، هر نوع جزییات دیگری درباره سازوکارهای هماهنگی، موضوعی امنیتی است و نمی توانیم جزییات آن را به صراحت بیان کنیم؛ اما واضح و روشن است که شکر خدا، در نبرد اخیر پیگیری شبانه روز و همکاری دائمی وجود داشت.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در خصوص حضور علنی یحیی السنوار در خیابان های غزه به رغم تهدیدهای علنی اسراییل، تاکید کرد: دشمن اسراییلی معمولاً برای تأثیرگذاری بر روحیه دشمنان خود تهدیداتش را تشدید می کند؛ اما به نظر می رسد که هنوز به مفهوم مقاومت پی نبرده و نیروهای مقاومت را نمی شناسد که به پیروزی الهی ایمان دارند و در زمینه چالش و رویارویی، در کنار نیروهای مجاهد و شریف، در خط مقدم می ایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع سوریه در حال بهبود است

اوضاع سوریه در حال بهبود است