مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:302021-05-29اقتصادي

زعفران را باید شناسنامه دار کرد


معاون پژوهشی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت محصول زعفران در نگاه ملی و استانی، شناسنامه دار کردن زعفران ایران اولویت موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی استان است.

- معاون پژوهشی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خراسان رضوی: زعفران را باید شناسنامه دار کرد ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهشی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت محصول زعفران در نگاه ملی و استانی، شناسنامه دار کردن زعفران ایران اولویت موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی استان است.

ابوالفضل پهلوانلو در خصوص جزییات اقدامات پژوهشی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خراسان رضوی در حوزه صنعت زعفران اظهار کرد: ایران به عنوان تولیدکننده زعفران در سال 67 با 30 الی 40 تن تولید سالانه، جایگاهی در رکودهای جهانی نداشت و کسی به این مقوله توجهی نکرده بود.

از همان سال ها محققین این موسسه با برگزاری همایش ها و نشست های ملی و بین المللی تمام توان خود را برای شناساندن ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده زعفران به دنیا انجام داده اند.

موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از سال 67 به طور جدی و رسمی مطالعات، تحقیقات و پژوهش های کاربردی خود را در خصوص زعفران ایرانی و افزایش و ارتقای کمیت و کیفیت تولید آن آغاز نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زعفران را باید شناسنامه دار کرد

زعفران را باید شناسنامه دار کرد