مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-29سياسي

راه اندازی 7 ستاد مستقل در حمایت از آیت الله رییسی در استان قزوین


مسؤول ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در استان قزوین گفت: تاکنون به جز شورای هماهنگی و شورای وحدت که در کل استان 100 ستاد را بر پا کرده اند، علاوه بر ستاد مرکزی 7 ستاد مستقل را نیز به راه انداخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در مراسم افتتاح ستاد استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی که صبح امروز در قزوین برگزار شد، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، مسؤول ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در استان قزوین اظهار کرد: یکی از روش های بنده در ورود به عرصه های گوناگون پژوهش و مطالعه در زمینهٔ موردنیاز است.

وی افزود: بنده معتقدم در بازهٔ زمانی کوتاه اما با استفاده از حداکثر زمان ممکن، باید از زمانی که داریم بهره مند شویم.

موسوی شالی ادامه داد: در مطالعاتی که داشتم دریافتم که به لطف حق، شورای وحدت و شورای هماهنگی در استان موفق شده اند ظرفیت بزرگی را در کل استان فراهم کنند.

وی اظهار کرد: لازم بود از ظرفیت های دیگری که به هر دلیل پای کار شورای ائتلاف و شورای وحدت نیامده اند نیز بهره مند شویم، هنر این است که ظرفیت های آزاد نشده را آزاد کرده و آن ها را پای کار بکشانیم.

مسؤول ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در استان قزوین عنوان کرد: در مرحلهٔ نخست، تشکیلاتی را در مدتی کوتاه پایه ریزی کردیم و عزیزانی که از قطار باعظمت شورای وحدت و شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 7 ستاد مستقل در حمایت از آیت الله رییسی در استان قزوین

راه اندازی 7 ستاد مستقل در حمایت از آیت الله رییسی در استان قزوین