مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-29اقتصادي

انجام 400 متر از لاینینگ تونل کبیرکوه


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از انجام انجام 400 متر از لاینینگ تونل کبیرکوه خبر داد.

- عبدالله بهادری در بازدید ازاجرای لاینینگ تونل کبیر کوه بر لزوم تداوم بدون وقفه و کیفیت اجرای این مرحله تأکید و اظهار کرد: تکمیل این طرح با حذف گردنه های سخت گذر کبیر کوه ارتباط بین شهرستان دره شهر با شهرستانهای آبدانان و دهلران را تسهیل خواهد کرد.

وی گفت: طول تونل اصلی کبیر کوه 4750 متر که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول اجرای لاینینگ(پوشش بتونی سقف و دیوارها) است و 400 متر از لاینینگ نیز در حال حاضرانجام گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: از سمت شهرستان دره شهر برای دسترسی به تونل اصلی کبیر کوه 6 و نیم کیلومتر جاده سازی در حال انجام است، در این 6 و نیم کیلومتر چند دستگاه تونل جمعاً به طول 1850 متر حفاری شده و هم اکنون پیمانکاردراین قسمت مشغول عملیات خاکبرداری و اجرای روسازی و تحکیمات و آماده سازی لاینینگ تونلها است.

بهادری خاطر نشان کرد: این طرح یکی از پروژه های بزرگ در سطح کشور است که در کوتاه مدت با حذف گردنه های سخت گذر کبیرکوه، ارتباط بین شهرستان دره شهر با شهرستانهای آبدانان و دهلران را تسهیل خواهد کرد، در آینده با تکمیل سایر طرح های راه سازی استان ایلام نقش مهمی در ارتباط بین استانهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 400 متر از لاینینگ تونل کبیرکوه

انجام 400 متر از لاینینگ تونل کبیرکوه