مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-29سياسي

نقض پروتکل های بهداشتی تخلف انتخاباتی محسوب می شود


با توجه به ابلاغ دستورالعمل بهداشتی انتخابات 28 خردادماه، هرگونه نقض پروتکل ها از سوی کاندیداها تخلف انتخاباتی محسوب مو با خاطیان برخورد قضایی برخورد می شود.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل بهداشتی انتخابات 28 خردادماه، هرگونه نقض پروتکل ها از سوی کاندیداها تخلف انتخاباتی محسوب مو با خاطیان برخورد قضایی برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خطیبی ظهر شنبه 8 خرداد ماه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه در شهرستان قرچک بیان کرد: با توجه به تشکیل کمیته بهداشت با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ناظرین بهداشتی بر نحوه رعایت پروتکل ها در 153 شعبه ثبت نام و اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی نظارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: حفظ سلامتی رأی دهندگان و عوامل اجرایی انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده، به همین منظور ضرورت دارد کلیه دست اندرکاران در کنار چهار رکن مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان مجریان، بایستی بر مدار قانونمداری و بی طرفی حرکت کرده و تلاش کنیم انتخاباتی در شأن مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض پروتکل های بهداشتی تخلف انتخاباتی محسوب می شود

نقض پروتکل های بهداشتی تخلف انتخاباتی محسوب می شود