مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-29سياسي

فریب گلابی برجام را در انتخابات 1400 نخواهیم خورد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار کرد: دولت در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دنبال این است از برجام پشمی برای کلاه خود تهیه کند.

- ، علیرضا نظری شامگاه جمعه در آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در استان مرکزی با اشاره به تلاش های کشور آمریکا برای ورود به برجام گفت: امروز آمریکاهایی نیاز دارند برای کمک به جبهه شکست خورده خودشان در منطقه در برجام حضور پیدا کنند و برای طرف های ایرانی شرط بگذارند که اگر می خواهید ما تحریم ها را برداریم باید رضایت دوستان ما را در منطقه تأمین کنید.

وی ادامه داد: منظور دوستان یعنی رضایت عربستان را حاصل کنیم، رضایت عربستان یعنی اینکه ایران از انصارالله حمایت نکند، تا آنها مجدداً بتوانند در منطقه تجدید قوا کنند یعنی آمریکایی ها هنوز در عراق بمانند و یعنی حضور نامیمون و نا مبارک خودشان را در منطقه تقویت کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: آمریکایی ها نیاز دارند برای اینکه جریان غربگرا را در کشور تقویت کنند، برای اینکه بتوانند از متن مذاکرات وین یک دستاوردی برای دولت مفلوکی که هشت سال است با یک کارنامه سیاه و خالی در مواجه با افکار عمومی قرار دارد، این دولت را نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب گلابی برجام را در انتخابات 1400 نخواهیم خورد

فریب گلابی برجام را در انتخابات 1400 نخواهیم خورد