مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 11:302021-05-29بين الملل

مجوز ریاض به مسافران 11 کشور برای ورود به عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیاالیوم، وزارت کشور عربستان امروز (شنبه) اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا به کسانی که از 11 کشور قصد ورود به عربستان را دارند، - ریاض اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا به کسانی که از 11 کشور قصد ورود به عربستان را دارند، مجوز ورود بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیاالیوم، وزارت کشور عربستان امروز (شنبه) اعلام کرد که تصمیم گرفته است تا به کسانی که از 11 کشور قصد ورود به عربستان را دارند، مجوز ورود بدهد.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، مسافران از کشور های امارات، آلمان، آمریکا، ایرلند، ایتالیا، پرتغال، انگلیس، سوئد، سوییس، فرانسه و ژاپن اجازه ورود به عربستان را دارند.

یک مقام مسوول در وزارت کشور عربستان گفت که عربستان در دوم فوریه 2021 طی صدور دستوری موقتاً اجازه ورود از 20 کشور به جز شهروندان و دیپلمات ها و کادر بهداشتی و خانواده های آنها، را به حالت تعلیق درآورده بود.

به گفته این مقام، بنابر پیشنهاد هیات بهداشت در خصوص وضعیت ویروس در تعدادی از کشور های اعلام شده که در برخی از آن ها وضعیت بیماری به حالت کنترل درآمده، تصمیم برآن شد که مسافرانی از کشور های امارات، المان، آمریکا، ایرلند، ایتالیا، پرتغال، انگلیس، سوئد، سوییس، فرانسه و ژاپن اجازه ورود داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ریاض به مسافران 11 کشور برای ورود به عربستان

مجوز ریاض به مسافران 11 کشور برای ورود به عربستان