مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-29دانش

ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج تایید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی، رییس کل دادگستری البرز ابطال مزایده واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را تأیید کرد و گفت: - رییس کل دادگستری البرز ابطال مزایده واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را تأیید کرد و گفت: این بیمارستان به مالکان واقعی آن تحویل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی، رییس کل دادگستری البرز ابطال مزایده واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را تأیید کرد و گفت: این بیمارستان به مالکان واقعی آن تحویل شد.

فاضلی با اشاره به صدور حکم قطعی به ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: با توجه به اینکه در فرآیند واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج شرایط مزایده به درستی رعایت نشده بود، پس از طرح دعوا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان یکی از مالکین این بیمارستان، رسیدگی به آن در یکی از شعب دادگاه حقوقی کرج آغاز شد.

رییس کل دادگستری البرز افزود: بعد از گزارش یکی از نهاد های نظارتی در خصوص عدم رعایت مقررات قانونی در فرآیند انجام مزایده و واگذاری بیمارستان و نیز تخلفات صورت گرفته پس از واگذاری آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه صیانت از بیت المال دادگستری کل استان البرز قرار گرفت و بعد از روشن شدن برخی از ابعاد قضیه، مالک دیگر این بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج تایید شد

ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج تایید شد