مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:252021-05-29سياسي

نباید نسبت به موضوع انتخابات منفعلانه عمل کنیم


نماینده رودسر واملش در مجلس با اشاره به اینمه همه باید شرکت در انتخابات را جدی گرفته و نسبت به آن بی تفاوت نباشند، گفت: این انتخابات آبروی نظام است.

- ، حجت الاسلام محمد مهدی صفری عصر شنبه در جلسه شورای اداری رودسر گفت: همه باید موضوع انتخابات را جدی گرفته و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان مدیون انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: همه ما بر سر سفره انقلاب نشسته و ارتزاق می کنیم و نباید نقش اپوزیسیون را بازی کنیم.

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله انتخابات منفعلانه عمل کنیم، گفت: برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری ضامن تداوم انقلاب و نظام و آبروی نظام است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جلسات شورای اداری، تأکید کرد: این جلسات نباید به شکل تشریفاتی برگزاری شود کاربردی بودن این جلسات به حل مشکلات و توسعه شهرستان کمک می کند.

صفری با بیان اینکه در برخی از حوزه ها با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و باید شاخص های استانی را در نظر بگیریم، ادامه داد: اینکه رتبه رودسر در استان از لحاظ شاخص توسعه چقدر هست باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اظهار کرد: مسئولان دستگاه های مختلف شهرستان رودسر گزارشی از میزان تخصیص اعتبارات ملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید نسبت به موضوع انتخابات منفعلانه عمل کنیم

نباید نسبت به موضوع انتخابات منفعلانه عمل کنیم