مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-29سياسي

مجلس یازدهم به بسیج سازندگی نگاهی ویژه ای داشته باشد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با تاکید بر خدمت رسانی به مناطق محروم گفت: نگاه مجلس یازدهم به دستگاه های خدمات رسانی چون بسیج سازندگی باید نگاهی ویژه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمراه بود خلأ وجود سازمانی با روحیه جهادی کاملاً محسوس بود که با تدبیر هوشمندانه رهبری سازمان بسیج سازندگی تشکیل شد.

وی گفت: امروز سپاه با همه ظرفیت های خود در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و کشور گام بر می دارد و سپاه در هر کجا که کشور نیاز داشته و خلأیی ایجاد شده با روحیه منعطفی که داشته تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده و یکی از عرصه های این نقش آفرینی ها بسیج سازندگی است که در همه مأموریت ها موفق عمل کرده و کارنامه درخشانی دارد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در بخش های مختلف خدمت رسانی عملکرد موفقی دارد و حضور بسیج سازندگی در روستاها و مناطق محروم موجب دلگرمی است و نقش آفرینی های بسیج سازندگی آثار و برکات بسیار فراوانی به همراه داشته است.

وی اظهار کرد: نگاه مجلس یازدهم به دستگاه های خدمات رسانی چون بسیج سازندگی باید نگاهی ویژه باشد چراکه این سازمان خدمت رسان همیار مردم در مناطق محروم است و در عرصه خدمت رسانی به مردم پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم به بسیج سازندگی نگاهی ویژه ای داشته باشد

مجلس یازدهم به بسیج سازندگی نگاهی ویژه ای داشته باشد