مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:102021-05-29اقتصادي

نقش آفرینی طرح تحول دیجیتال در پروژه های لجستیک فولاد مبارکه


مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل گفت: طرح تحول دیجیتال در تمامی پروژه های لجستیک فولاد مبارکه نقش آفرینی خواهد کرد.

- محسن یوسف پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل در آیین امضای تفاهم نامه فولاد مبارکه با ایرانسل خاطرنشان کرد: فولادمبارکه نخستین شرکتی است که در طرح تحول دیجیتال ورود پیدا کرده است.

وی افزود: با اجرای طرح تحول دیجیتال پارامترهایی چون افزایش بهره وری، کاهش میزان مصرف انرژی، بهره برداری از داده های تجمیع شده در سایر سیستم ها و فرآیندهای تولید در راستای استقرار کارخانه متصل هوشمند، پایش و مدیریت هوشمند، دقیق و به موقع فرآیندها و عملیات حمل سرباره، پایش و کنترل هزینه های حمل سرباره، افزایش ایمنی در فرآیندها و عملیات حمل سرباره، بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات و نخستین گام اجرایی برای تحقق رویای فولاد هوشمند، از سنگ تا رنگ امکان پذیر خواهد بود.

مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل ادامه داد: ایرانسل تجارب بسیاری از شرکای تجاری خود در صنعت و عرصه بین المللی به دست آورده و امیدوار است بتواند آنها را در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه به کار گیرد.

وی تأکید کرد: نخستین گام اجرایی و روشن در کنار شرکت ایریسا اجرای قرارداد پایش حمل سرباره است که برای این منظور 5 پروژه مستقل تعریف شده است؛ طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی طرح تحول دیجیتال در پروژه های لجستیک فولاد مبارکه

نقش آفرینی طرح تحول دیجیتال در پروژه های لجستیک فولاد مبارکه