مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 13:202021-05-29سياسي

پیش بینی 260 شبعه اخذ رأی برای انتخابات 1400/ حضور حداکثری جلوه اقتدار نظام است


فرماندار رودسر با اشاره به پیش بینی 260 شعبه اخذ رأی برای انتخابات پیش رو در این شهرستان، گفت: حضور حداکثری مردم جلوه ای از اقتدار نظام است.

- ، محمد مهدی مظفری عصر شنبه در جلسه شورای اداری رودسر انتخابات را ضامن مصونیت نظام دانست و اظهار کرد: با وجود تلاش دشمنان برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات، ملت ایران بار دیگر جلوه ای از اقتدار نظام را با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی نشان خواهد داد.

مظفری با اشاره به آمادگی شهرستان رودسر برای برگزاری انتخابات، افزود: 260 شعبه ثبت نام و اخذ رأی در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه 423 روستای شهرستان رودسر انتخابات ریاست جمهوری و در 5 شهر و 277 روستا انتخابات شوراهای اسلامی برگزار خواهد شد، ادامه داد: هزار 561 نفر در سطح روستاها برای 835 کرسی و 139 نفر برای در پنج شهر برای کسب 25 کرسی ثبت نام کرده اند.

فرماندار رودسر در ادامه بر برگزاری ویژه برنامه های ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل و تبیین اندیشه های آن حضرت تاکید کرد و گفت: همه ما در این راستا رسالت بزرگی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم.

عده ای به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند امام جمعه رودسر در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه عده ای مدعی هستند که اسلام نمی تواند جامعه را اداره کند، اظهار کرد: این افراد در جبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 260 شبعه اخذ رأی برای انتخابات 1400/ حضور حداکثری جلوه اقتدار نظام است

پیش بینی 260 شبعه اخذ رأی برای انتخابات 1400/ حضور حداکثری جلوه اقتدار نظام است