مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 14:102021-05-29اقتصادي

رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره برداری/ افزایش مصرف برق صنعتی در استان


در سال 99 رشد صنعت در استان قابل توجه بوده به طوری که طبق آمار ملی نسبت به سال 98 بیش از 80 درصد رشد داشته که در حوزه صدور پروانه بهره برداری رتبه اول کشور را کسب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو عصر امروز در آیین تجلیل از کارگران نمونه استانی و ملی اظهار کرد: در سال 99 رشد صنعت در استان قابل توجه بوده به طوری که طبق آمار ملی نسبت به سال 98 بیش از 80 درصد رشد داشته که در حوزه صدور پروانه بهره برداری رتبه اول کشور را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه رشد صنعت با شاخص های کلی مطابقت دارد، افزود: انتخاب واحدهای نمونه در کشور، نشان از فعالیت این واحدها در بخش تولید و صنعت است و از شرکت آرتاویل تایر به عنوان گروه نمونه ملی بخش صنعت که یک سوم لاستیک کشور را تولید می کند، تجلیل شد.

  استاندار اردبیل تصریح کرد: در سایه همت و تلاش صنعتگران استان و پشتکار نیروهای بومی که خالصانه و با انگیزه زحمت می کشند، جهش بسیار و آمار کشوری دارد.

افزایش مصرف برق صنعتی در استان بهنام جو با اشاره به افزایش مصرف برق صنعتی در شهرک های صنعتی استان، بیان داشت: طبق آمار، 15درصد افزایش مصرف برق در صنعت اعلام شده که نشان دهنده پویایی و فعالیت واحدها و کارخانه های موجود در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره برداری/ افزایش مصرف برق صنعتی در استان

رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره برداری/ افزایش مصرف برق صنعتی در استان