مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 14:252021-05-29سياسي

3600 مسئله منطقه جنوب در سامانه محله همدل ثبت شد


مسئول منطقه جنوب کشور شبکه امامت بنیاد هدایت با تشریح طرح مهرواره محله همدل گفت: سه هزار و 631 مسئله منطقه جنوب در سامانه محله همدل ثبت شد.

- اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های مهرواره محله همدل کارهای خوبی در منطقه جنوب کشور شامل استان های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته و مسائل مهمی ثبت شده است.

وی از ثبت سه هزار و 631 مسئله منطقه جنوب در سامانه محله همدل خبر داد و اضافه کرد: در سفر به استان بوشهر در راستای توجیه مدیران ادارات شهرستانی به منظور پیگیری عملیات مهرواره محله همدل اقدام شد.

مسئول منطقه جنوب کشور شبکه امامت بنیاد هدایت با تشریح طرح مهرواره محله همدل بیان کرد: ارزیابی شبکه امامت (امام روستا، امام محله و امام پایگاه) استان بوشهر از دیگر اهداف سفر به این استان است.

وی افزود: در استان فارس دو هزار و 434، در کهگیلویه و بویراحمد هزار و 21 و در بوشهر 176 مسئله ثبت شده و با توجه به تمدید عملیات مهرواره محله همدل تا 20 خرداد امیدواریم اتفاقات خوبی نسبت به ثبت و حل مسائل در سطح استان بیفتد.

حجت الاسلام عارفی زاده افزود: شبکه امامت به عنوان یکی از کار ویژه های مهم سازمان تبلیغات و بنیاد هدایت است که امامان در چند لایه شامل کارکرد امام ها در محلات، میزان مشارکت شأن در عملیات ها، ارزیابی در آموزش هایی که سازمان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3600 مسئله منطقه جنوب در سامانه محله همدل ثبت شد

3600 مسئله منطقه جنوب در سامانه محله همدل ثبت شد