مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 14:352021-05-29پزشكي

وجود ویروس جهش یافته جدید در برخی استان ها/ تزریق 90 هزار واکسن


90 هزار واکسن به واجدین شرایط تزریق شده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: 90 هزار واکسن به واجدین شرایط تزریق شده است.

سید موسی خادمی روند واکسیناسیون در استان را قابل قبول اعلام کرد و افزود: 101 هزار واکسن وارد استان شده که تاکنون حدود 90 هزار مورد واکسیناسیون انجام شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه گزارش های ارائه شده حکایت از روند نزولی بیماری و افول پیک چهارم کرونا در کشور دارد و در لرستان نیز وضعیت به خوبی مدیریت می شود.

خادمی ادامه داد: تعداد بستری ها، مبتلایان و به تبع آن مرگ ناشی از کرونا در استان به خوبی کاهش پیدا کرده که البته جرقه هایی در برخی استان های جنوبی کشور از وجود ویروس جهش یافته جدید گزارش شده که به نوعی اعلام خطر به حساب می آید و نیازمند هوشیاری بیشتر است.

وی تصریح کرد: علیرغم روند مناسب بیماری باید در نظر داشت با توجه به سابقه صعودی و نزولی کرونا در گذشته، هر لحظه احتمال وقوع پیک جدیدی وجود دارد که برای جلوگیری از آن بهتر است با پرهیز از عادی انگاری شرایط، رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، عدم ایجاد تجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی سرلوحه امور باشد.

استاندار لرستان افزود: واکسیناسیون از اقدامات خوبی است که در لرستان متناظر با سایر نقاط کشور در حال انجام است و می تواند به نوعی در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ویروس جهش یافته جدید در برخی استان ها/ تزریق 90 هزار واکسن

وجود ویروس جهش یافته جدید در برخی استان ها/ تزریق 90 هزار واکسن