مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 15:002021-05-29ورزشي

فریادهای یک تماشاگر در تمرین تیم ملی فوتبال/ اعتراض مهاجم تیم ملی به بلندگو!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حدود 60-50 خبرنگار و عکاس در تمرین تیم ملی حاضر شدند تا اخبار این تیم را برای رسانه های خود گزارش کنند اما آنها فقط 20 دقیقه فرصت داشتند تا گزارش، - فریادهای یک تماشاگر در تمرین تیم ملی فوتبال/ اعتراض مهاجم تیم ملی به بلندگو! تمرین تیم ملی در حضور تعداد زیادی از عکاسان و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حدود 60-50 خبرنگار و عکاس در تمرین تیم ملی حاضر شدند تا اخبار این تیم را برای رسانه های خود گزارش کنند اما آنها فقط 20 دقیقه فرصت داشتند تا گزارش، خبر و عکس تهیه کنند.

بعد از 20 دقیقه به خبرنگاران گفته شد اسکوچیچ می خواهد تمرینات تاکتیکی انجام بدهد و بهتر است شما به بیرون از ورزشگاه بروید.

جالب این که در میان تمام ملی پوشان فقط کریم انصاری فر برای مصاحبه آماده شد که جلوی او بلندگو گذاشتند و به این مسئله اعتراض کرد و گفت الان صدای من در تمام جزیره پخش می شود! در تمرین تیم ملی شاهد شوخی و خنده ملی پوشان بودیم و جو تیم مثبت به نظر می رسد.

عزیزی خادم هم در وسط زمین چمن برای بازیکنان تیم ملی صحبت کرد و پس از آن ملی پوشان با صحبت های اسکوچیچ آماده انجام تمرینات تاکتیکی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریادهای یک تماشاگر در تمرین تیم ملی فوتبال/ اعتراض مهاجم تیم ملی به بلندگو!

فریادهای یک تماشاگر در تمرین تیم ملی فوتبال/ اعتراض مهاجم تیم ملی به بلندگو!