مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 15:152021-05-29سياسي

نخستین ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان فارس راه اندازی شد


طی مراسمی نخستین ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله سیدابراهیم رییسی، «ایران ما» با حضور جمعی از نخبگان، خبرگان و صنعتگران، دانشگاهیان، فرهنگیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس ستاد مرکزی آیت الله سیدابراهیم رییسی، به نام ایران ما در این مراسم گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار می تواند در وضعیت آینده کشور تأثیرگذار باشد.

رحیم لیالی افزود: بنا به گفتمان مبنایی دینی و قرآنی نظام اسلامی، تا اراده تغییر در بین مردم وجود نداشته باشد، تغییر به وضعیت مطلوب قطعاً محقق نخواهد شد.

رییس ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله سیدابراهیم رییسی، با تاکید بر اینکه با توجه به شرایطی که در حال حاضر در کشور وجود دارد و برای گذر از این شرایط نیازمند برگزاری یک انتخابات پرشور هستیم، ادامه داد: یک انتخاب درست قطعاً می تواند ما را از شرایط فعلی دور کند و آینده ای روشن برای مردم ایران رقم بزند .

وی ضمن تشکر از اقدامات مهدی صبورزاده و سایر مسئولین استانی ستاد انتخاباتی ایران ما در استان فارس، اظهارکرد: پویش مردمی حضور با هدف دعوت از آیت الله ابراهیم رییسی از فروردین ماه  1400، فعالیت خود را در 31 استان کشور آغاز و با ثبت نام دکتر رییسی و با هدف عملیاتی سازی پویش مردمی #هرخانه_یک ستاد، ستاد مردمی انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رییسی، به نام ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان فارس راه اندازی شد

نخستین ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان فارس راه اندازی شد