مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 16:002021-05-29سياسي

آیت الله رییسی در دولت نیز ریشه های فساد را خواهند زد


مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رییسی گفت: آیت الله رییسی در قوه قضاییه شاخه های فساد را می زدند، در دولت نیز ریشه های فساد را خواهند زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا افشار در نشست خبری که عصر امروز(شنبه، 8 خرداد 1400) برگزار شد، گفت: آقای رییسی در ابتدای ثبت نام، سیاستی را اعلام کردند که مردم همه با همت خود مشارکت داشته باشند و هر خانه یک ستاد انتخاباتی است؛ این موضوع به معنای این است که برای اولین بار حرکت مردمی را رقم می زنیم که از سطوح مردم شکل می گیرد و شروع می شود.

وی ادامه داد: ما از ستادهای مردمی در انتخابات 1400 دو ملاحظه را درخواست داریم، یکی اخلاق انتخاباتی و دیگری رعایت قانون و رعایت منشور انتخاباتی است که برای همه لازم است.

در واقع تخریب شخصیت ها و استفاده از روش هایی که محکوم هستند و تشریفات و هزینه های زاید باید کنار گذاشته شود.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی حامی آیت الله رییسی تصریح کرد: ماموریت اولیه ستادهای مردمی و حتی تشکل های بسیار کوچک باید برای مشارکت حداکثری باشد زیرا دشمن تلاش زیادی می کند تا مردم را برای شرکت در انتخابات مایوس کند؛ لذا ستادهای مردمی برای رفع این تردیدهایی که در اذهان مردم هست ایجاد شده اند و حتی یک رای در جمهوری اسلامی ایران به معنای اقتدار نظام و دولت آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی در دولت نیز ریشه های فساد را خواهند زد

آیت الله رییسی در دولت نیز ریشه های فساد را خواهند زد