مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 16:252021-05-29اقتصادي

موافقت با تغییر کاربری لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در صورت دریافت همه مجوزها و پرداخت بدهی ها، تغییر کاربری کارخانه لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی از نظر استانداری خوزستان بلامانع است.

- موافقت با تغییر کاربری "لوله سازی خوزستان" به یک کارخانه داروسازی ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در صورت دریافت همه مجوزها و پرداخت بدهی ها، تغییر کاربری کارخانه لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی از نظر استانداری خوزستان بلامانع است.

سید نوراله حسن زاده در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز (8 خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز مشکلات هفت شرکت در این جلسه بررسی و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در خصوص شرکت گروه ملی فولاد ایران قرار است مواردی در ستاد تسهیل ملی مطرح و پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: امروز همچنین بحث تسهیلات چند واحد تولیدی در خوزستان مطرح شد که خوشبختانه مصوب شد 150 میلیارد تومان به این شرکت ها اختصاص داده شود و 40 میلیون دلار نیز برای طرح توسعه آن ها تخصیص داده شود.

حسن زاده گفت: یک طرح در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر وجود دارد که بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل به حدود 3 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با تغییر کاربری لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی

موافقت با تغییر کاربری لوله سازی خوزستان به یک کارخانه داروسازی