مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 16:302021-05-29سياسي

هیچ گونه کم کاری از بازرسین انتخابات پذیرفتنی نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وظیفه هیئت بازرسی؛ حصول اطمینان از اجرای قانون در امر برگزاری انتخابات است و در این راستا هیچ گونه کوتاهی و کم کاری از هیچ یک از اعضای هیات بازرسی استان پذیرفتنی .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: وظیفه هیئت بازرسی؛ حصول اطمینان از اجرای قانون در امر برگزاری انتخابات است و در این راستا هیچ گونه کوتاهی و کم کاری از هیچ یک از اعضای هیات بازرسی استان پذیرفتنی نیست و همه باید در چارچوب قانون انجام وظیفه نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منصور بیجار در نشستی که به منظور بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های بازرسی انتخابات و لزوم پیگیری و نظارت بر فرآیند های انتخاباتی در شهرستانها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزارشد، خاطر نشان کرد: دو انتخابات مهم و حساس پیش رو داریم و بایستی تیم بازرسی با قوت برای مشارکت مردم در این انتخابات و هم اجرای صحیح قانون انجام وظیفه کنند.

وی ادامه داد: کسانی که با حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارند سعی در کاهش مشارکت مردم و رسیدن به اهداف شوم خود را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه کم کاری از بازرسین انتخابات پذیرفتنی نیست

هیچ گونه کم کاری از بازرسین انتخابات پذیرفتنی نیست