مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-29بين الملل

رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات سوریه را تبریک گفت


رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

- ، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر در حساب کاربری خود در توییتر پیروزی مجدد بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: پس از درد و مصیبتی طولانی که خون ملت صبور سوریه قربانی آن شد و به دنبال آن حق در میان مخالفان صلح جو و مخالفان تروریست بین المللی تضییع شد؛ حالا پرتوهای دموکراسی در سوریه در حال زدودن غبار جنگ ها هستند تا بار دیگر از طریق صندوق های رأی و به دور از خشونت و جنگ راه خود را باز کنند، صندوق هایی که یک پیروزی را به ارمغان آورد که برخی به آن قانع و برخی مخالف آن بودند.

ما همانطور که بر امنیت و عزت مردم سوریه تأکید می کنیم؛ از کسی که وی را به عنوان رییس جمهور خود پذیرفته اند، راضی هستیم تا اعتبار و اقتدار سوریه را به دور از منافع حزبی و جناحی به آن بازگرداند؛ به طوری که علوی ها، کُردها، سنی ها و سایر فرقه ها در کنار هم زندگی کنند و بدون دخالت های خارجی کشور خود را بسازند .

رهبر جریان صدر در ادامه این پیام می افزاید: بنابراین پیام ما به برادر بشار اسد این است که خدمت به ملت و کرامت آن را اولویت خود قرار دهد، بدون آنکه بین فرقه های آن تبعیض قائل شود؛ زیرا همه آنها سربازان نبرد با تروریسم هستند، حتی اگر به گونه ای معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات سوریه را تبریک گفت

رهبر جریان صدر پیروزی «بشار اسد» در انتخابات سوریه را تبریک گفت