مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 17:452021-05-29اقتصادي

حجم تجارت خارجی کشور در سال گذشته به 74 میلیارد دلار رسید


خوشبختانه 6 هزار معدنی که در طول سه چهار دهه اخیر راکد یا نیمه فعال بوده اند مجدداً به چرخه فعالیت و فرآوری بازگشته اند که سهم آذربایجان غربی 500 معدن است.

- ایسنا/آذربایجان غربی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشبختانه 6 هزار معدنی که در طول سه چهار دهه اخیر راکد یا نیمه فعال بوده اند مجدداً به چرخه فعالیت و فرآوری بازگشته اند که سهم آذربایجان غربی 500 معدن است.

علیرضا رزم حسینی عصر امروز هشتم خردادماه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان این که باید بیشتر بر روی نقاط قوت و مثبت داخلی تمرکز کنیم، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری با تکیه بر نقاط ضعف به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و دولت جمهوری اسلامی هستند درحالی که مقایسه نقاط قوت و مثبت نشان از اتفاقات مؤثر و مثبت در طول سالیان اخیر است.

وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی را برگزار خواهیم کرد، خاطر نشان کرد: در طول سال 1399 بیش از 15 میلیون و 500 هزار عدد وسایل خانگی توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شد که از نظر کیفیت و قیمت در منطقه در رتبه عالی قرار دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان و قدرت های مستکبر جهان، بیان کرد: علی رغم وجود تمامی مشکلات مالی و تحریم ها ملت ایران در همه حال با تیکه بر اراده و توان داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم تجارت خارجی کشور در سال گذشته به 74 میلیارد دلار رسید

حجم تجارت خارجی کشور در سال گذشته به 74 میلیارد دلار رسید