مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 17:452021-05-29اقتصادي

عزم فولادمبارکه برای اجرای طرح تحول دیجیتال


فولاد مبارکه با انعقادتفاهم نامه با ایرانسل عزم قطعی خود را برای اجرای طرح تحول دیجیتال نشان داد.

- ، حمیدرضا عظیمیان در آیین امضای تفاهم نامه فولاد مبارکه با ایرانسل خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه شروع بسیار خوبی است تا با کمک شرکت ایرانسل پروژه های طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه اجرا شوند.

وی افزود: قطعاً اراده و عزم قطعی فولاد مبارکه نه به عنوان یک اقدام ظاهری بلکه به عنوان یک ضرورت در جهت استفاده از نسل پنجم تلفن همراه برای اجرای طرح تحول دیجیتال بسیار جدی است.

تفاهم نامه فولاد مبارکه با ایرانسل پیام مهمی برای شرکت های دانش بنیان دارد عظیمیان یادآور شد: امروز فولاد مبارکه با این اقدام اراده قطعی خود را برای اجرای طرح تحول دیجیتال نشان داد که همراهی شرکت ایرانسل در این راستا یاری رسان ما خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: تفاهم نامه فولاد مبارکه با ایرانسل در راستای هوشمندسازی تولید در این شرکت، پیام مهمی برای شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات دارد تا آن ها هم در این راه در کنار ما قرار بگیرند.

ضرورت اجرای هرچه سریع تر طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه وی با تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر و بهتر فولاد مبارکه از خدمات شرکت ایرانسل اذعان داشت: شرکت ایرانسل در جهت ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم فولادمبارکه برای اجرای طرح تحول دیجیتال

عزم فولادمبارکه برای اجرای طرح تحول دیجیتال