مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 17:552021-05-29فرهنگي

از یک سفر هوایی به ایران تا حکایت یک شهربانو ی


برگزاری نشست فیلم شهربانو ، حضور پرویز پرستویی برای تماشای فیلم در پردیس چارسو، نمایش نسخه بازسازی شده سفر سنگ مسعود کیمیایی، برگزاری یادبودی برای اشکان منصوری (خبرنگار فقید) و تماشای یک مستند ویژه درباره یک سفر هوایی به ایران و.

- برگزاری نشست فیلم "شهربانو"، حضور پرویز پرستویی برای تماشای فیلم در پردیس چارسو، نمایش نسخه بازسازی شده "سفر سنگ" مسعود کیمیایی، برگزاری یادبودی برای اشکان منصوری (خبرنگار فقید) و تماشای یک مستند ویژه درباره یک سفر هوایی به ایران و.

از جمله رویدادهای چهارمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر است.

فرشته صدرعرفایی بازیگر فیلم شهربانو در نشست خبری این اثر عنوان کرد: در سینما گاهی باید از چیزهایی که می ترسیم تقدس زدایی و آن ها را تحلیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، نشست خبری فیلم سینمایی شهربانو به کارگردانی مریم بحرالعلومی عصر امروز(شنبه 8 خرداد) در گذر اجتماعات پردیس چارسو برگزار شد.

مریم بحرالعلومی که بعد از پاسیو با دومین فیلم بلند خود شهربانو در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد، در ابتدای نشست خبری این فیلم با تشکر از اصحاب رسانه گفت: جای پدرم زنده یاد ابراهیم بحرالعلومی را در اینجا خالی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک سفر هوایی به ایران تا حکایت یک شهربانو ی

از یک سفر هوایی به ایران تا حکایت یک شهربانو ی