مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 17:552021-05-29اقتصادي

هدف گذاری فولادمبارکه درتحول دیجیتال پایه ای برای دیگر صنایع است


نسل 5 زمینه ساز زیرساخت تحول دیجیتالی صنعتی است، این هدف گذاری در فولاد مبارکه سنگ بنای خوبی برای سایر حوزه های صنعتی است.

- ، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در آیین امضای تفاهم نامه فولاد مبارکه و ایرانسل با بیان این که فولاد مبارکه سهم جدی در توسعه اقتصادی کشور دارد، بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه نقش بسیار بزرگی در تأمین نیازهای کشور و صادرات دارد.

وی با اشاره به تولید محصولات باکیفیت در فولاد مبارکه افزود: شرکت فولاد مبارکه در رده ها و استانداردهای بین المللی در حال تولید است.

مدیرعامل ایرانسل ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: پرسنل فولاد مبارکه توانسته اند فولاد مبارکه را به عنوان یک مجموعه موفق در سطح کشور سربلند کنند.

وی بیان داشت: فولاد مبارکه با رهبری در جاده سازی زیرساخت های صنعت در طرح تحول دیجیتال به درستی نیاز جدی توسعه آینده صنعت را شناسایی و برنامه ریزی کرده است.

عباسی آرند با بیان این که شرکت ایرانسل به عنوان یک همکار در کنار شرکت فولاد مبارکه است، تأکید کرد: ایرانسل وارد پانزدهمین سال شکل گیری شده و شرکت جوانی محسوب می شود.

فولاد مبارکه پیشتاز طرح تحول دیجیتال در کشور است وی تأکید کرد: باید بتوانیم با کمک فناوری درصدد ارتقای بهره وری و کاهش هزینه ها در صنایع باشیم تا ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری فولادمبارکه درتحول دیجیتال پایه ای برای دیگر صنایع است

هدف گذاری فولادمبارکه درتحول دیجیتال پایه ای برای دیگر صنایع است