مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 18:352021-05-29اقتصادي

چرا برای وام کرونا مهلت داده نشد؟


معاون گردشگری که حدود دو ماه پیش از امهال وام کرونا تا شهریورماه 1400 خبر داده بود، اکنون در اظهارات تازه ای علت امهال نشدن این وام را توضیح داد.

- معاون گردشگری که حدود دو ماه پیش از امهال وام کرونا تا شهریورماه 1400 خبر داده بود، اکنون در اظهارات تازه ای علت امهال نشدن این وام را توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری فروردین ماه امسال اعلام کرد مهلت بازپرداخت اقساط کرونا طبق تصمیم ستاد ملی کرونا تا شهریورماه 1400 امهال شده است.

این درحالی بود که بانک ها در یک ماه گذشته زیر بار چنین تعهدی نرفتند و پرداخت نشدن اقساط، برابر با جریمه دیرکرد و کسر از حساب ضامن بود.

اینک او در توضیحاتی که به تازگی در صفحه شخصی خود منتشر کرده، علت اجرا نشدن این مصوبه را ابلاغ نشدن دستورالعمل آن به بانک ها اعلام کرده است.

معاون گردشگری می گوید: بانک ها در طول یک ماه گذشته دستورالعمل مصوبی برای اعمال این امهال نداشتند و به همین خاطر از امهال تسهیلات بانکی فعالان گردشگری سر باز می زنند.

ان شاءالله با ابلاغ این دستورالعمل در هفته آتی مشکل برطرف خواهد شد.

با وجود آن که بانک ها تاکنون تاخیر در بازپرداخت این تسهیلات را مشمول جریمه و کسر از حساب ضامن کرده اند، اما تیموری تاکید دارد: هیچ جریمه و کارمزدی برای امهال تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تعلق نخواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برای وام کرونا مهلت داده نشد؟

چرا برای وام کرونا مهلت داده نشد؟