ماهانه بیش از یک هزار تماس با سامانه 2021 ثبت می شودمدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه سامانه 2021 شبانه روزی آماده دریافت سوالات مطرح شده از سوی مشتریان است گفت: ماهانه به طور میانگین بیش از یک هزار تماس با سامانه 2021 ثبت می شود. - آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، با اشاره به اینکه درگاه های مختلفی جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان در استان راه اندازی شده است، گفت: سامانه 2021 به صورت شبانه روزی آماده دریافت سوالات مطرح شده از سوی مشتریان است. وی اعلام اینکه این سامانه از سال 92 تاکنون به صورت مداوم پاسخگوی سوالات مشتریان بوده است، اظهار کرد: تماس های ورودی مشتریان با سامانه 2021 ثبت و ضبط خواهد شد و برای رفع مشکلات مطرح شده و بررسی به کارشناسان معین در هر حوزه ارجاع داده می شود. مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: مشتریان می توانند جهت مطرح کردن و ارسال سوالات خود در حوزه اداره حراست، بازرسی و روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان با سامانه رایگان 2021 تماس برقرار نمایند. حکمت با اشاره به اینکه یکی از مسائل مورد بحث در جلسات صدای مشتری توسط مخابرات منطقه کردستان رسیدگی به سوالات دریافتی از طریق سامانه 2021 است، اعلام کرد: بر اساس ظرفیت ها و امکانات موجود سوالات مربوط به حوزه های مختلف مخابراتی به صورت 100 درصدی پاسخ داده شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |