مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 20:402021-05-29سياسي

کاندیدایی را انتخاب کنیم که فرا طایفه ای فکر می کند/ ضرورت تشکیل شورای شهر متخصص


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات شوراها کاندیدایی را انتخاب کنیم که فرا طایفه ای فکر می کند، - بر ضرورت تشکیل شورای شهر متخصص تاکید کرد.

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان اظهار داشت: مردم از فعالیت شوراهای گذشته در استان رضایتی ندارند و اگر بنا باشد که بر اساس همان ملاک های قبلی در این دوره هم رأی بدهیم، سیکل و دور باطل گذشته همچنان تکرار می شود.

کسانی را انتخاب کنیم که فرا طایفه ای فکر می کنند وی با تاکید بر اینکه بافت لرستان، یک بافت سنتی و عشیره ای است و مردم بر اساس فامیلی رأی می دهند عنوان کرد: در این راستا به جای طایفه گرایی، کسانی را انتخاب کنیم که فرا طایفه ای فکر می کنند و بر اساس وظیفه و قانون عمل می کنند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این صورت به اهداف مدنظر خواهیم رسید، هم حق و حقوق فردی ما رعایت می شود و هم شهر رشد و توسعه پیدا می کند.

ویسکرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نگاه طایفه ای به شورای شهر و شهرداری یک ضرر خیلی بزرگ است و نمونه آن نیز وضعیت فعلی شهر خرم آباد است ادامه داد: بهتر است که این انتخاب غلط را اصلاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدایی را انتخاب کنیم که فرا طایفه ای فکر می کند/ ضرورت تشکیل شورای شهر متخصص

کاندیدایی را انتخاب کنیم که فرا طایفه ای فکر می کند/ ضرورت تشکیل شورای شهر متخصص