مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 02:402021-05-29اقتصادي

تعادل بخشی صنعت و محیط زیست در پتروشیمی ایلام


«فرج صیدمحمدی» خبرنگارحوزه صنعت در یادداشتی آورده است: پتروشیمی ایلام اکنون که با رفع مشکلات زیست محیطی و مسائل ناشی از کارگری امنیت و آرامش روزافزونی را برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دست و بویژه طرح پلی پروپیلن فراهم کرده است.

- ایسنا/ایلام فرج صیدمحمدی خبرنگارحوزه صنعت در یادداشتی آورده است: پتروشیمی ایلام اکنون که با رفع مشکلات زیست محیطی و مسائل ناشی از کارگری امنیت و آرامش روزافزونی را برای سرمایه گذاری در صنایع پایین دست و بویژه طرح "پلی پروپیلن" فراهم کرده است.

پس از 17 سال از کلنگ زنی مجتمع پتروشیمی ایلام ، این صنعت با اشتغال قابل توجه بیش از 3 هزار نفر در پروژه و اشتغال مستمر 1200 نفر کارفرما و پیمانکار به عنوان صنعت تحول خواه و توسعه محور بویژه در امر اشتغال معرفی شده است.

این صنعت که در سال 1397 به عنوان صنعت سبز معرفی شده است چند صباحی مورد نقد و توجه دغدغه مندان حوزه محیط زیست قرار گرفت و مدیران و مسئولان پتروشیمی قول و وعده ی رفع این آلایندگی ها را بویژه کنترل فلرینگ تا پایان سال 1399 در کارگروه های تخصصی محیط زیست دادند و اکنون به اذعان ابدالی؛ مدیر کل محیط زیست استان پس از تعطیلات عید سال 1400 فلرینگ مجتمع پتروشیمی ایلام هیچ گونه آلودگی زیست محیطی نداشته و اوضاع تحت کنترل است؛ در همین راستا مقرر شد سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعادل بخشی صنعت و محیط زیست در پتروشیمی ایلام

تعادل بخشی صنعت و محیط زیست در پتروشیمی ایلام