مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-29پزشكي

کمبود قلم انسولین در لرستان نداریم/ هر ماه 25 هزار قلم توزیع می شود


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:هر ماه 25 هزار قلم انواع انسولین که شامل شش نوع قلم هستند در سطح داروخانه های منتخب توزیع می شود تا در اختیار بیماران  قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:هر ماه 25 هزار قلم انواع انسولین که شامل شش نوع قلم هستند در سطح داروخانه های منتخب توزیع می شود تا در اختیار بیماران  قرار گیرد.

دکتر محسن اسدبیگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جزییات ساماندهی توزیع انسولین قلمی در لرستان اظهار کرد: تمام بیماران دیابتی که انسولین قلمی استفاده می کنند به داروخانه های تعیین شده از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کرده و انسولین مورد نظر خود را دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: برای توزیع عادلانه انسولین بین بیماران، 60 داروخانه منتخب در استان و شهرستان ها مشخص شدند که این اقلام را بین بیماران توزیع می کنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور جلوگیری از نفوذ افراد سودجو مشخصات بیماران در سامانه معاونت غذا و داروی استان و سامانه بیمه ها ثبت و این دارو بصورت بیمه ای در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون کمبودی در توزیع و تامین اقلام انسولین در استان گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود قلم انسولین در لرستان نداریم/ هر ماه 25 هزار قلم توزیع می شود

کمبود قلم انسولین در لرستان نداریم/ هر ماه 25 هزار قلم توزیع می شود